Szolgáltatások
Tanfolyamok
Pályázatok
Kiadványok
Céginformáció


Fogyasztói vizsgálatok

Fogyasztói panelek működtetése a termék kedveltségének (termékpreferencia) mérésére

  • fogyasztói panelek segítségével fokozható a termékfejlesztés hatékonysága és sikere
  • termékek tesztelése piacra kerülés előtt, a további termékfejlesztési irányok meghatározása céljából
  • megismerhető a termékek várható fogadtatása, elvégezhetők az esetleges módosítások
  • összehasonlítások végezhetők a versenytárs termékekkel

Lehetőségek:

  • kisebb létszámú, vagy 50-100, vagy akár több száz fős panel
  • speciális célcsoportból álló panel
  • lehetőség minták, tesztek háztartásokba történő kihelyezésére

Kombinált módszerek

Érzékszervi profilvizsgálattal kiegészíthető termék-kedveltség vizsgálat

  • piaci lehetőségek feltérképezése (termékpozícionálás)
  • a fogyasztók által leginkább kedvelt minták főbb tulajdonságainak meghatározása
  • optimális termékjellemzők és fejlesztési irányok meghatározása

(pl. új, receptúrában történt változáson átesett termék esetén)

Minőségi (kreatív csoportos) megbeszélések

  • meghatározott célcsoportba tartozó fogyasztók segítségével
  • segítség a termékfejlesztés korai szakaszában
  • ötletszűrés, termékkoncepció tesztelése
  • prototípus termék erős és gyenge pontjainak feltárása
  • fogyasztói elvárások és vásárlási szokások megértése

Kérdőíves felmérések

  • fogyasztói szokások megismerésére, igény szerint
  • kérdőív készítés
  • piackutatás statisztikai kiértékelése

Bővebb felvilágosítás:

Hegyi Adrienn
Tel: +36 1 433 14 84
E-mail: a.hegyi@campdenkht.com

Kuti Tünde
Tel: +36 1 433 14 71
E-mail: t.kuti@campdenkht.com

 

Kapcsolat

1096 Budapest, Haller u. 2.
Tel: +36 1 433 14 70
Fax: +36 1 433 14 80
E-mail: a.sandor@campdenkht.com Web: www.campden.hu

Kérje ajánlatunk!